Mundo deportivo, el passat 27 d’octubre, va fer un homenatge als clubs catalans que van ser campions de les seves respectives lligues al XXXIV Trofeu Campions que es va celebrar a l’Hotel Rei Juan Carlos I de Barcelona.
Més de 700 persones van ser presents a la gala que homenatjava als 271 equips que van rebre el merescut guardó al seu treball i esforç de la passada campanya. Dins els premiats es trobaven els nostres equips de la Fundació CET10: el sènior A, juvenil i juvenil B del CET10 FS Icària.
És un orgull que, un any més, els equips de la Fundació CET10 de futbol sala estiguin presents a la Gala Trofeu Campions de Mundo Deportivo, sent un dels clubs que més guardons va rebre.
Moltes felicitats als jugadors i cos tècnic, Abel Turrillo i Carlos Acuña, per la feina ben feta!
Aquests guardons acrediten que el futbol sala de la Fundació CET10 fa compatible la formació en valors amb els bons rendiments i ens ajuden a seguir pel bon camí.
Per veure tota la informació de la gala feu clic aquí.