Campus i casals d'hivern 26/27

Del 22 al 31 de desembre per a infants i joves d'I3 a 17 anys.

Us presentem a continuació les nostres activitats d’hivern 2026-27, on tots els infants i joves podran gaudir d’uns dies plens de diversió amb una proposta variada de casals i campus.

Els consentiments i autoritzacions es complimentaran via telemàtica durant el procés d’inscripció.

Un cop realitzada la inscripció, les famílies hauran d’emplenar els qüestionaris accedint a l’àrea d’usuari/ària, dins l’apartat “els meus campus”. En un d’aquests qüestionaris s’hauran d’adjuntar:

L’àmbit del lleure representa una bona oportunitat per a reforçar els aprenentatges relatius a l’educació per a la salut (OMS, 2020). A les nostres activitats apliquem aquest marc per garantir les condicions necessàries per a la protecció dels/de les participants i del nostre personal. Pots consultar aquestes mesures concretes al següent enllaç:

Contacta amb el departament d’atenció a l’usuari de CET10 a través d’aquest email o del formulari d’aquesta pàgina:

Horari d'atenció

Dilluns i dijous 9:00 a 14:00 h i de 16:00 a 18:00 h. Dimarts de 16:00 a 18:00 h. Dimecres i divendres tancat.

Email

Pots enviar-nos un email [email protected] o fer-ho a través del formulari.

CONTACTA'NS

    Nom
    Cognoms
    Telèfon
    Email

    Missatge

    INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES. Responsable: CET10 (CET10 LLEURE, S.L.U.). Finalitats: a) Activitats comercials per a diferents mitjans i canals de comunicació d’iniciatives i serveis d'entitats CET10 i col·laboradors, b) Gestionar les sol·licituds relacionades amb qualsevol iniciativa d'entitats de CET10 i col·laboradors. Legitimació: Consentiment de l'interessat. Destinataris: Es preveu, si s'escau, la comunicació de les dades de l'interessat a l'entitat de CET10 responsable de l'activitat sol·licitada. Drets: Té dret a accedir, rectificar i suprimir les dades o oposar-se al tractament dels mateixos o a alguna de les finalitats, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional. Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades al link de política de privacitat. Aquesta web està protegida per Cloudflare Turnstile, eina titularitat de Cloudflare Inc., entitat que tractarà determinades dades de l’usuari. Més informació sobre els termes i condicions de Cloudflare en aquest enllaç. Veure com Cloudflare tracta les seves dades disponibles aquí.

    INSCRIPCIONS

    El període d’inscripció és del dimarts 24 de novembre al dimecres 9 de desembre (ambdós inclosos). Podràs tramitar la teva inscripció online a les activitats d’hivern al següent enllaç:

    20% DE DESCOMPTE
    EN ENTRADES ONLINE

    EL SALT CAP A LA DIVERSIÓ